Reklamation

Er der noget galt med den mobil, du har købt hos Nettalk, så er der hjælp at hente her.

Du har nemlig to års reklamationsret på din telefon, så du kan få den repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen alt afhængigt af den konkrete situation. Vær opmærksom på at du umiddelbart efter, at du opdager en fejl eller mangel, skal henvende dig til Nettalks kundeservice eller følge proceduren nedenfor. Reklamationsretten bortfalder nemlig, hvis dette ikke sker inden for rimelig tid, eller hvis reklamationen ikke er berettiget.

Hvis du ønsker at gøre bruge af reklamationsretten, skal du gøre følgende:

  • Oprette en reklamationssag ved at klikke på dette link
  • Udfyld felterne i "skemaet" 
  • Under "Ordreinfo" skal du vælge "Garanti", hvis det er en almindelig reparation inden for 2 år fra salgsdatoen 
  • Angiv præcist hvori manglen eller fejlen består. Jo mere præcis du er, jo større er chancen for at reklamationen ikke bliver afvist.
  • Udskriv 2 Ordresedler og 1 Returseddel og følg ellers anvisningen på hjemmesiden
  • Du vil herefter modtage en email fra Mobylife med et link til hvor du kan følge din ordre
  • Hvis reklamationen er berettiget, sender vi telefonen tilbage til dig efter endt reparation.
  • Hvis reklamationen ikke er berettiget får du besked herom og modtager et tilbud på, hvad det koster at reparere telefonen.
  • Hvis der ikke kan findes en fejl, eller hvis reklamationen ikke er berettiget, skal der betales et gebyr på 280 kr.

Med hensyn til om reklamationen er berettiget, henviser vi generelt til mobilproducentens garantiordning. Garantien er kun gældende, hvis garantierklæringens betingelser er opfyldt. Det betyder, at du skal have fulgt de anvisninger, der er i garantiordningen, omkring brug, montering osv.

Nettalk giver ingen selvstændig garanti på produkter, men hvis varen inden for garantiperioden, viser sig at have fejl og mangler, påtager vi os at videreformidle din reklamation og hjælpe dig med kontakten til producenten.

Vi har desværre ikke mulighed for at stille en lånetelefon til rådighed under reparationen (oftest 1-2 uger).

Klager vedr. afgørelser fra reparatøren skal ske til reparatøren.

Hent Nettalk's betingelser for køb foretaget i shoppen.

Kundeservice
Tlf. 70 10 01 02 | kundeservice@nettalk.dk
nettalk.dk er CO2-neutral