Basket
0

Spørgsmål/svar

Kom i gang med Nettalk

Hvordan bliver jeg Nettalk-kunde? Leveringstid:
Nyt nummer; 1-3 dage efter din bestilling vil du modtage dit SIM-kort.
Flytning; Så snart vi har fået en dato for din flytning, sender vi dit simkort

Bekræftelse på din bestilling:
Få minutter efter du har oprettet et mobilabonnement ved Nettalk, vil du modtage en bekræftelse pr. mail.

Har du mistet bekræftelsen, eller modtog du ikke bekræftelsen pr. mail, bedes du kontakte os på 70 10 01 02, og vi vil sende den igen.


Er min bestilling gået i gennem?
Din bestilling er gået igennem, hvis du få minutter efter din bestilling modtager en bekræftelse pr. mail. Vær dog opmærksom på, at der kan gå nogle minutter, inden du modtager bekræftelsen.
Hvis du ikke modtager mailen, er der gået noget galt i bestillingen og så vil du modtage information herom pr. mail.


Kan jeg ændre leveringsadressen?
Nej, vi leverer af sikkerhedsmæssige årsager kun til den adresse, der er registreret i folkeregisteret. Det er vigtigt, at dit navn er tydeligt angivet på postkassen på adressen, da brevet ellers vil blive sendt retur til os.

Kan jeg beholde mit nummer ved Nettalk? Leveringstid:
Nyt nummer; 1-3 dage efter din bestilling vil du modtage dit SIM-kort.
Flytning; Så snart vi har fået en dato for din flytning, sender vi dit simkort

Bekræftelse på din bestilling:
Få minutter efter du har oprettet et mobilabonnement ved Nettalk, vil du modtage en bekræftelse pr. mail.

Har du mistet bekræftelsen, eller modtog du ikke bekræftelsen pr. mail, bedes du kontakte os på 70 10 01 02, og vi vil sende den igen.


Er min bestilling gået i gennem?
Din bestilling er gået igennem, hvis du få minutter efter din bestilling modtager en bekræftelse pr. mail. Vær dog opmærksom på, at der kan gå nogle minutter, inden du modtager bekræftelsen.
Hvis du ikke modtager mailen, er der gået noget galt i bestillingen og så vil du modtage information herom pr. mail.


Kan jeg ændre leveringsadressen?
Nej, vi leverer af sikkerhedsmæssige årsager kun til den adresse, der er registreret i folkeregisteret. Det er vigtigt, at dit navn er tydeligt angivet på postkassen på adressen, da brevet ellers vil blive sendt retur til os.

Kan min gamle mobil bruges ved Nettalk? Leveringstid:
Nyt nummer; 1-3 dage efter din bestilling vil du modtage dit SIM-kort.
Flytning; Så snart vi har fået en dato for din flytning, sender vi dit simkort

Bekræftelse på din bestilling:
Få minutter efter du har oprettet et mobilabonnement ved Nettalk, vil du modtage en bekræftelse pr. mail.

Har du mistet bekræftelsen, eller modtog du ikke bekræftelsen pr. mail, bedes du kontakte os på 70 10 01 02, og vi vil sende den igen.


Er min bestilling gået i gennem?
Din bestilling er gået igennem, hvis du få minutter efter din bestilling modtager en bekræftelse pr. mail. Vær dog opmærksom på, at der kan gå nogle minutter, inden du modtager bekræftelsen.
Hvis du ikke modtager mailen, er der gået noget galt i bestillingen og så vil du modtage information herom pr. mail.


Kan jeg ændre leveringsadressen?
Nej, vi leverer af sikkerhedsmæssige årsager kun til den adresse, der er registreret i folkeregisteret. Det er vigtigt, at dit navn er tydeligt angivet på postkassen på adressen, da brevet ellers vil blive sendt retur til os.

Skift til et andet abonnement Leveringstid:
Nyt nummer; 1-3 dage efter din bestilling vil du modtage dit SIM-kort.
Flytning; Så snart vi har fået en dato for din flytning, sender vi dit simkort

Bekræftelse på din bestilling:
Få minutter efter du har oprettet et mobilabonnement ved Nettalk, vil du modtage en bekræftelse pr. mail.

Har du mistet bekræftelsen, eller modtog du ikke bekræftelsen pr. mail, bedes du kontakte os på 70 10 01 02, og vi vil sende den igen.


Er min bestilling gået i gennem?
Din bestilling er gået igennem, hvis du få minutter efter din bestilling modtager en bekræftelse pr. mail. Vær dog opmærksom på, at der kan gå nogle minutter, inden du modtager bekræftelsen.
Hvis du ikke modtager mailen, er der gået noget galt i bestillingen og så vil du modtage information herom pr. mail.


Kan jeg ændre leveringsadressen?
Nej, vi leverer af sikkerhedsmæssige årsager kun til den adresse, der er registreret i folkeregisteret. Det er vigtigt, at dit navn er tydeligt angivet på postkassen på adressen, da brevet ellers vil blive sendt retur til os.

Levering og status på din bestilling Leveringstid:
Nyt nummer; 1-3 dage efter din bestilling vil du modtage dit SIM-kort.
Flytning; Så snart vi har fået en dato for din flytning, sender vi dit simkort

Bekræftelse på din bestilling:
Få minutter efter du har oprettet et mobilabonnement ved Nettalk, vil du modtage en bekræftelse pr. mail.

Har du mistet bekræftelsen, eller modtog du ikke bekræftelsen pr. mail, bedes du kontakte os på 70 10 01 02, og vi vil sende den igen.


Er min bestilling gået i gennem?
Din bestilling er gået igennem, hvis du få minutter efter din bestilling modtager en bekræftelse pr. mail. Vær dog opmærksom på, at der kan gå nogle minutter, inden du modtager bekræftelsen.
Hvis du ikke modtager mailen, er der gået noget galt i bestillingen og så vil du modtage information herom pr. mail.


Kan jeg ændre leveringsadressen?
Nej, vi leverer af sikkerhedsmæssige årsager kun til den adresse, der er registreret i folkeregisteret. Det er vigtigt, at dit navn er tydeligt angivet på postkassen på adressen, da brevet ellers vil blive sendt retur til os.

Hvor meget data har jeg brug for? Leveringstid:
Nyt nummer; 1-3 dage efter din bestilling vil du modtage dit SIM-kort.
Flytning; Så snart vi har fået en dato for din flytning, sender vi dit simkort

Bekræftelse på din bestilling:
Få minutter efter du har oprettet et mobilabonnement ved Nettalk, vil du modtage en bekræftelse pr. mail.

Har du mistet bekræftelsen, eller modtog du ikke bekræftelsen pr. mail, bedes du kontakte os på 70 10 01 02, og vi vil sende den igen.


Er min bestilling gået i gennem?
Din bestilling er gået igennem, hvis du få minutter efter din bestilling modtager en bekræftelse pr. mail. Vær dog opmærksom på, at der kan gå nogle minutter, inden du modtager bekræftelsen.
Hvis du ikke modtager mailen, er der gået noget galt i bestillingen og så vil du modtage information herom pr. mail.


Kan jeg ændre leveringsadressen?
Nej, vi leverer af sikkerhedsmæssige årsager kun til den adresse, der er registreret i folkeregisteret. Det er vigtigt, at dit navn er tydeligt angivet på postkassen på adressen, da brevet ellers vil blive sendt retur til os.

Hvad er Automatisk Optankning? Leveringstid:
Nyt nummer; 1-3 dage efter din bestilling vil du modtage dit SIM-kort.
Flytning; Så snart vi har fået en dato for din flytning, sender vi dit simkort

Bekræftelse på din bestilling:
Få minutter efter du har oprettet et mobilabonnement ved Nettalk, vil du modtage en bekræftelse pr. mail.

Har du mistet bekræftelsen, eller modtog du ikke bekræftelsen pr. mail, bedes du kontakte os på 70 10 01 02, og vi vil sende den igen.


Er min bestilling gået i gennem?
Din bestilling er gået igennem, hvis du få minutter efter din bestilling modtager en bekræftelse pr. mail. Vær dog opmærksom på, at der kan gå nogle minutter, inden du modtager bekræftelsen.
Hvis du ikke modtager mailen, er der gået noget galt i bestillingen og så vil du modtage information herom pr. mail.


Kan jeg ændre leveringsadressen?
Nej, vi leverer af sikkerhedsmæssige årsager kun til den adresse, der er registreret i folkeregisteret. Det er vigtigt, at dit navn er tydeligt angivet på postkassen på adressen, da brevet ellers vil blive sendt retur til os.

Hvordan er dækningen hos Nettalk? Leveringstid:
Nyt nummer; 1-3 dage efter din bestilling vil du modtage dit SIM-kort.
Flytning; Så snart vi har fået en dato for din flytning, sender vi dit simkort

Bekræftelse på din bestilling:
Få minutter efter du har oprettet et mobilabonnement ved Nettalk, vil du modtage en bekræftelse pr. mail.

Har du mistet bekræftelsen, eller modtog du ikke bekræftelsen pr. mail, bedes du kontakte os på 70 10 01 02, og vi vil sende den igen.


Er min bestilling gået i gennem?
Din bestilling er gået igennem, hvis du få minutter efter din bestilling modtager en bekræftelse pr. mail. Vær dog opmærksom på, at der kan gå nogle minutter, inden du modtager bekræftelsen.
Hvis du ikke modtager mailen, er der gået noget galt i bestillingen og så vil du modtage information herom pr. mail.


Kan jeg ændre leveringsadressen?
Nej, vi leverer af sikkerhedsmæssige årsager kun til den adresse, der er registreret i folkeregisteret. Det er vigtigt, at dit navn er tydeligt angivet på postkassen på adressen, da brevet ellers vil blive sendt retur til os.

Tilbage
Kundeservice
Tlf. 70 10 01 02 | kundeservice@nettalk.dk
nettalk.dk er CO2-neutral