Basket
0

Spørgsmål/svar

Sms

Hvad er sms? Du har som kunde hos Nettalk adgang til en række mobiltjenester, hvor prisen på tjenesten trækkes direkte fra din mobilkonto. Dette kaldes en indholdstakseret sms eller tjeneste. Hvis du gør brug af en mobiltjeneste, vil den optræde som "SMS-service" på din forbrugsoversigt. Nummeret du sender til vil altid være et 4-cifret nummer, og du kan finde det pågældende nummer ved at klikke på "SMS-service" i din forbrugsoversigt. Det maksimale beløb for betaling via din mobilkonto vil være 225 kr. pr. køb.

Du er som udgangspunkt spærret for specialtjenester, eller det der også hedder overtakserede tjenester, og skal selv framelde dig spærringen ved at logge ind på "Min Side" og klikke FRAMELD ud for Spærring af overtakserede tjenester/sms. Du skal være tilmeldt Automatisk Optankning for at kunne framelde spærringen.

En mobiltjeneste kan være:

Lir til din mobiltelefon som fx spil, billeder, ringetoner,
sms-stemmer i TV-programmer m.m.

Fysiske tjenester, fx hvis du gerne vil købe et wildcard
hos DSB på farten, en busbillet,
 parkeringsbillet, et frimærke eller lignende.

Donationer, hvor du fx giver et bidrag til en velgørende
forening eller lignende over sms.

Hos Nettalk er du ikke automatisk tilmeldt muligheden for køb af mobiltjenester via din mobilkonto, men kan tilmelde dig på dit kundelogin ved "Spærring af overtakserede tjenester/sms" under Services. Det er gratis at være tilmeldt servicen. Nettalk anbefaler, at man lukker for indholdstakseret sms/tjenester, hvis der f.eks. er tale om, at børn bruger telefonen.

Du har normalt fortrydelsesret, når du køber en indholdstakseret tjeneste. Din fortrydelsesret bortfalder dog, hvis du i forbindelse med købet af tjenesten bliver spurgt, om du vil afstå din fortrydelsesret og svarer "ja" til dette.

Har du spørgsmål til eller ønsker du at klage over en indholdstakseret SMS, skal du kontakte udbyderen af nummeret, som du fx kan få oplyst ved at kontakte kundeservice.
Hvorfor kan jeg ikke sende en sms? Du har som kunde hos Nettalk adgang til en række mobiltjenester, hvor prisen på tjenesten trækkes direkte fra din mobilkonto. Dette kaldes en indholdstakseret sms eller tjeneste. Hvis du gør brug af en mobiltjeneste, vil den optræde som "SMS-service" på din forbrugsoversigt. Nummeret du sender til vil altid være et 4-cifret nummer, og du kan finde det pågældende nummer ved at klikke på "SMS-service" i din forbrugsoversigt. Det maksimale beløb for betaling via din mobilkonto vil være 225 kr. pr. køb.

Du er som udgangspunkt spærret for specialtjenester, eller det der også hedder overtakserede tjenester, og skal selv framelde dig spærringen ved at logge ind på "Min Side" og klikke FRAMELD ud for Spærring af overtakserede tjenester/sms. Du skal være tilmeldt Automatisk Optankning for at kunne framelde spærringen.

En mobiltjeneste kan være:

Lir til din mobiltelefon som fx spil, billeder, ringetoner,
sms-stemmer i TV-programmer m.m.

Fysiske tjenester, fx hvis du gerne vil købe et wildcard
hos DSB på farten, en busbillet,
 parkeringsbillet, et frimærke eller lignende.

Donationer, hvor du fx giver et bidrag til en velgørende
forening eller lignende over sms.

Hos Nettalk er du ikke automatisk tilmeldt muligheden for køb af mobiltjenester via din mobilkonto, men kan tilmelde dig på dit kundelogin ved "Spærring af overtakserede tjenester/sms" under Services. Det er gratis at være tilmeldt servicen. Nettalk anbefaler, at man lukker for indholdstakseret sms/tjenester, hvis der f.eks. er tale om, at børn bruger telefonen.

Du har normalt fortrydelsesret, når du køber en indholdstakseret tjeneste. Din fortrydelsesret bortfalder dog, hvis du i forbindelse med købet af tjenesten bliver spurgt, om du vil afstå din fortrydelsesret og svarer "ja" til dette.

Har du spørgsmål til eller ønsker du at klage over en indholdstakseret SMS, skal du kontakte udbyderen af nummeret, som du fx kan få oplyst ved at kontakte kundeservice.
Hvad er Websms? Du har som kunde hos Nettalk adgang til en række mobiltjenester, hvor prisen på tjenesten trækkes direkte fra din mobilkonto. Dette kaldes en indholdstakseret sms eller tjeneste. Hvis du gør brug af en mobiltjeneste, vil den optræde som "SMS-service" på din forbrugsoversigt. Nummeret du sender til vil altid være et 4-cifret nummer, og du kan finde det pågældende nummer ved at klikke på "SMS-service" i din forbrugsoversigt. Det maksimale beløb for betaling via din mobilkonto vil være 225 kr. pr. køb.

Du er som udgangspunkt spærret for specialtjenester, eller det der også hedder overtakserede tjenester, og skal selv framelde dig spærringen ved at logge ind på "Min Side" og klikke FRAMELD ud for Spærring af overtakserede tjenester/sms. Du skal være tilmeldt Automatisk Optankning for at kunne framelde spærringen.

En mobiltjeneste kan være:

Lir til din mobiltelefon som fx spil, billeder, ringetoner,
sms-stemmer i TV-programmer m.m.

Fysiske tjenester, fx hvis du gerne vil købe et wildcard
hos DSB på farten, en busbillet,
 parkeringsbillet, et frimærke eller lignende.

Donationer, hvor du fx giver et bidrag til en velgørende
forening eller lignende over sms.

Hos Nettalk er du ikke automatisk tilmeldt muligheden for køb af mobiltjenester via din mobilkonto, men kan tilmelde dig på dit kundelogin ved "Spærring af overtakserede tjenester/sms" under Services. Det er gratis at være tilmeldt servicen. Nettalk anbefaler, at man lukker for indholdstakseret sms/tjenester, hvis der f.eks. er tale om, at børn bruger telefonen.

Du har normalt fortrydelsesret, når du køber en indholdstakseret tjeneste. Din fortrydelsesret bortfalder dog, hvis du i forbindelse med købet af tjenesten bliver spurgt, om du vil afstå din fortrydelsesret og svarer "ja" til dette.

Har du spørgsmål til eller ønsker du at klage over en indholdstakseret SMS, skal du kontakte udbyderen af nummeret, som du fx kan få oplyst ved at kontakte kundeservice.
Kan jeg tjekke min saldo via sms? Du har som kunde hos Nettalk adgang til en række mobiltjenester, hvor prisen på tjenesten trækkes direkte fra din mobilkonto. Dette kaldes en indholdstakseret sms eller tjeneste. Hvis du gør brug af en mobiltjeneste, vil den optræde som "SMS-service" på din forbrugsoversigt. Nummeret du sender til vil altid være et 4-cifret nummer, og du kan finde det pågældende nummer ved at klikke på "SMS-service" i din forbrugsoversigt. Det maksimale beløb for betaling via din mobilkonto vil være 225 kr. pr. køb.

Du er som udgangspunkt spærret for specialtjenester, eller det der også hedder overtakserede tjenester, og skal selv framelde dig spærringen ved at logge ind på "Min Side" og klikke FRAMELD ud for Spærring af overtakserede tjenester/sms. Du skal være tilmeldt Automatisk Optankning for at kunne framelde spærringen.

En mobiltjeneste kan være:

Lir til din mobiltelefon som fx spil, billeder, ringetoner,
sms-stemmer i TV-programmer m.m.

Fysiske tjenester, fx hvis du gerne vil købe et wildcard
hos DSB på farten, en busbillet,
 parkeringsbillet, et frimærke eller lignende.

Donationer, hvor du fx giver et bidrag til en velgørende
forening eller lignende over sms.

Hos Nettalk er du ikke automatisk tilmeldt muligheden for køb af mobiltjenester via din mobilkonto, men kan tilmelde dig på dit kundelogin ved "Spærring af overtakserede tjenester/sms" under Services. Det er gratis at være tilmeldt servicen. Nettalk anbefaler, at man lukker for indholdstakseret sms/tjenester, hvis der f.eks. er tale om, at børn bruger telefonen.

Du har normalt fortrydelsesret, når du køber en indholdstakseret tjeneste. Din fortrydelsesret bortfalder dog, hvis du i forbindelse med købet af tjenesten bliver spurgt, om du vil afstå din fortrydelsesret og svarer "ja" til dette.

Har du spørgsmål til eller ønsker du at klage over en indholdstakseret SMS, skal du kontakte udbyderen af nummeret, som du fx kan få oplyst ved at kontakte kundeservice.
Hvad er Overtakserede tjenester? Du har som kunde hos Nettalk adgang til en række mobiltjenester, hvor prisen på tjenesten trækkes direkte fra din mobilkonto. Dette kaldes en indholdstakseret sms eller tjeneste. Hvis du gør brug af en mobiltjeneste, vil den optræde som "SMS-service" på din forbrugsoversigt. Nummeret du sender til vil altid være et 4-cifret nummer, og du kan finde det pågældende nummer ved at klikke på "SMS-service" i din forbrugsoversigt. Det maksimale beløb for betaling via din mobilkonto vil være 225 kr. pr. køb.

Du er som udgangspunkt spærret for specialtjenester, eller det der også hedder overtakserede tjenester, og skal selv framelde dig spærringen ved at logge ind på "Min Side" og klikke FRAMELD ud for Spærring af overtakserede tjenester/sms. Du skal være tilmeldt Automatisk Optankning for at kunne framelde spærringen.

En mobiltjeneste kan være:

Lir til din mobiltelefon som fx spil, billeder, ringetoner,
sms-stemmer i TV-programmer m.m.

Fysiske tjenester, fx hvis du gerne vil købe et wildcard
hos DSB på farten, en busbillet,
 parkeringsbillet, et frimærke eller lignende.

Donationer, hvor du fx giver et bidrag til en velgørende
forening eller lignende over sms.

Hos Nettalk er du ikke automatisk tilmeldt muligheden for køb af mobiltjenester via din mobilkonto, men kan tilmelde dig på dit kundelogin ved "Spærring af overtakserede tjenester/sms" under Services. Det er gratis at være tilmeldt servicen. Nettalk anbefaler, at man lukker for indholdstakseret sms/tjenester, hvis der f.eks. er tale om, at børn bruger telefonen.

Du har normalt fortrydelsesret, når du køber en indholdstakseret tjeneste. Din fortrydelsesret bortfalder dog, hvis du i forbindelse med købet af tjenesten bliver spurgt, om du vil afstå din fortrydelsesret og svarer "ja" til dette.

Har du spørgsmål til eller ønsker du at klage over en indholdstakseret SMS, skal du kontakte udbyderen af nummeret, som du fx kan få oplyst ved at kontakte kundeservice.
Kan jeg sende en sms til en e-mailadresse? Du har som kunde hos Nettalk adgang til en række mobiltjenester, hvor prisen på tjenesten trækkes direkte fra din mobilkonto. Dette kaldes en indholdstakseret sms eller tjeneste. Hvis du gør brug af en mobiltjeneste, vil den optræde som "SMS-service" på din forbrugsoversigt. Nummeret du sender til vil altid være et 4-cifret nummer, og du kan finde det pågældende nummer ved at klikke på "SMS-service" i din forbrugsoversigt. Det maksimale beløb for betaling via din mobilkonto vil være 225 kr. pr. køb.

Du er som udgangspunkt spærret for specialtjenester, eller det der også hedder overtakserede tjenester, og skal selv framelde dig spærringen ved at logge ind på "Min Side" og klikke FRAMELD ud for Spærring af overtakserede tjenester/sms. Du skal være tilmeldt Automatisk Optankning for at kunne framelde spærringen.

En mobiltjeneste kan være:

Lir til din mobiltelefon som fx spil, billeder, ringetoner,
sms-stemmer i TV-programmer m.m.

Fysiske tjenester, fx hvis du gerne vil købe et wildcard
hos DSB på farten, en busbillet,
 parkeringsbillet, et frimærke eller lignende.

Donationer, hvor du fx giver et bidrag til en velgørende
forening eller lignende over sms.

Hos Nettalk er du ikke automatisk tilmeldt muligheden for køb af mobiltjenester via din mobilkonto, men kan tilmelde dig på dit kundelogin ved "Spærring af overtakserede tjenester/sms" under Services. Det er gratis at være tilmeldt servicen. Nettalk anbefaler, at man lukker for indholdstakseret sms/tjenester, hvis der f.eks. er tale om, at børn bruger telefonen.

Du har normalt fortrydelsesret, når du køber en indholdstakseret tjeneste. Din fortrydelsesret bortfalder dog, hvis du i forbindelse med købet af tjenesten bliver spurgt, om du vil afstå din fortrydelsesret og svarer "ja" til dette.

Har du spørgsmål til eller ønsker du at klage over en indholdstakseret SMS, skal du kontakte udbyderen af nummeret, som du fx kan få oplyst ved at kontakte kundeservice.
Tilbage
Kundeservice
Tlf. 70 10 01 02 | kundeservice@nettalk.dk
nettalk.dk er CO2-neutral