Spørgsmål/svar

Dit Kundekort

Hvordan optjener jeg ekstra data? Hvis du har mistet dit kundekort, bedes du kontakte Nettalk på 70 10 01 02.

Vi sørger for at sende dig et nyt kundekort inden for 2 - 3 arbejdsdage.
Hvor meget ekstra data kan jeg optjene? Hvis du har mistet dit kundekort, bedes du kontakte Nettalk på 70 10 01 02.

Vi sørger for at sende dig et nyt kundekort inden for 2 - 3 arbejdsdage.
Hvor kan jeg se min ekstra data? Hvis du har mistet dit kundekort, bedes du kontakte Nettalk på 70 10 01 02.

Vi sørger for at sende dig et nyt kundekort inden for 2 - 3 arbejdsdage.
Hvor kan jeg optjene ekstra data? Hvis du har mistet dit kundekort, bedes du kontakte Nettalk på 70 10 01 02.

Vi sørger for at sende dig et nyt kundekort inden for 2 - 3 arbejdsdage.
Jeg har mistet mit kundekort - hvordan får jeg et nyt? Hvis du har mistet dit kundekort, bedes du kontakte Nettalk på 70 10 01 02.

Vi sørger for at sende dig et nyt kundekort inden for 2 - 3 arbejdsdage.
Kan jeg optjene ekstra data, når jeg har et Forbrugsabonnement Hvis du har mistet dit kundekort, bedes du kontakte Nettalk på 70 10 01 02.

Vi sørger for at sende dig et nyt kundekort inden for 2 - 3 arbejdsdage.
Udløber den ekstra data? Hvis du har mistet dit kundekort, bedes du kontakte Nettalk på 70 10 01 02.

Vi sørger for at sende dig et nyt kundekort inden for 2 - 3 arbejdsdage.
Hvordan bruger jeg mit kundekort? Hvis du har mistet dit kundekort, bedes du kontakte Nettalk på 70 10 01 02.

Vi sørger for at sende dig et nyt kundekort inden for 2 - 3 arbejdsdage.
Hvornår kan jeg se min ekstra data? Hvis du har mistet dit kundekort, bedes du kontakte Nettalk på 70 10 01 02.

Vi sørger for at sende dig et nyt kundekort inden for 2 - 3 arbejdsdage.
Kan jeg bruge mit kundekort i udlandet? Hvis du har mistet dit kundekort, bedes du kontakte Nettalk på 70 10 01 02.

Vi sørger for at sende dig et nyt kundekort inden for 2 - 3 arbejdsdage.
Tilbage
Kundeservice
Tlf. 70 10 01 02 | kundeservice@nettalk.dk
nettalk.dk er CO2-neutral