Spørgsmål/svar

Kom i gang med Nettalk

Hvordan bliver jeg Nettalk-kunde? Ja, det kan den bestemt. Hvis din mobil er låst af det selskab, hvor du har købt den, skal du blot kontakte dette selskab og få oplyst din SIM-lock-kode, eller høre hvordan du kan få din mobil låst op.

Er du i tvivl om, hvor du kan få hjælp, skal du endelig ringe til os på 70 10 01 02
Kan jeg beholde mit nummer ved Nettalk? Ja, det kan den bestemt. Hvis din mobil er låst af det selskab, hvor du har købt den, skal du blot kontakte dette selskab og få oplyst din SIM-lock-kode, eller høre hvordan du kan få din mobil låst op.

Er du i tvivl om, hvor du kan få hjælp, skal du endelig ringe til os på 70 10 01 02
Kan min gamle mobil bruges ved Nettalk? Ja, det kan den bestemt. Hvis din mobil er låst af det selskab, hvor du har købt den, skal du blot kontakte dette selskab og få oplyst din SIM-lock-kode, eller høre hvordan du kan få din mobil låst op.

Er du i tvivl om, hvor du kan få hjælp, skal du endelig ringe til os på 70 10 01 02
Skift til et andet abonnement Ja, det kan den bestemt. Hvis din mobil er låst af det selskab, hvor du har købt den, skal du blot kontakte dette selskab og få oplyst din SIM-lock-kode, eller høre hvordan du kan få din mobil låst op.

Er du i tvivl om, hvor du kan få hjælp, skal du endelig ringe til os på 70 10 01 02
Levering og status på din bestilling Ja, det kan den bestemt. Hvis din mobil er låst af det selskab, hvor du har købt den, skal du blot kontakte dette selskab og få oplyst din SIM-lock-kode, eller høre hvordan du kan få din mobil låst op.

Er du i tvivl om, hvor du kan få hjælp, skal du endelig ringe til os på 70 10 01 02
Hvor meget data har jeg brug for? Ja, det kan den bestemt. Hvis din mobil er låst af det selskab, hvor du har købt den, skal du blot kontakte dette selskab og få oplyst din SIM-lock-kode, eller høre hvordan du kan få din mobil låst op.

Er du i tvivl om, hvor du kan få hjælp, skal du endelig ringe til os på 70 10 01 02
Hvad er Automatisk Optankning? Ja, det kan den bestemt. Hvis din mobil er låst af det selskab, hvor du har købt den, skal du blot kontakte dette selskab og få oplyst din SIM-lock-kode, eller høre hvordan du kan få din mobil låst op.

Er du i tvivl om, hvor du kan få hjælp, skal du endelig ringe til os på 70 10 01 02
Hvordan er dækningen hos Nettalk? Ja, det kan den bestemt. Hvis din mobil er låst af det selskab, hvor du har købt den, skal du blot kontakte dette selskab og få oplyst din SIM-lock-kode, eller høre hvordan du kan få din mobil låst op.

Er du i tvivl om, hvor du kan få hjælp, skal du endelig ringe til os på 70 10 01 02
Tilbage
Kundeservice
Tlf. 70 10 01 02 | kundeservice@nettalk.dk
nettalk.dk er CO2-neutral