Spørgsmål/svar

Personlige koder (pin, puk og login)

Glemt brugernavn/adgangskode til "Min Side" Hvis din mobiltelefon beder dig om at indtaste en "Begrænsningskode" eller viser beskeden "Ugyldigt simkort", er din mobiltelefon sim-låst til dit tidligere mobilselskab.

Når du køber en mobiltelefon ved et andet teleselskab i forbindelse med et abonnement, lægger de ofte en netværksspærring (sim-lås) ind. Dette er en spærring, der forhindrer dig i at bruge din telefon sammen med andre abonnementer i bindingsperioden. Når din bindingsperiode er ovre, kan du få udleveret en kode til at åbne mobiltelefonen ved at henvende dig til dit tidligere teleselskab.

Det er vigtigt, at du selv henvender dig til dit tidligere selskab og får oplyst koden. Nettalk kan desværre ikke få koden oplyst af dit tidligere mobilselskab.
Hvor finder jeg min PIN-kode? Hvis din mobiltelefon beder dig om at indtaste en "Begrænsningskode" eller viser beskeden "Ugyldigt simkort", er din mobiltelefon sim-låst til dit tidligere mobilselskab.

Når du køber en mobiltelefon ved et andet teleselskab i forbindelse med et abonnement, lægger de ofte en netværksspærring (sim-lås) ind. Dette er en spærring, der forhindrer dig i at bruge din telefon sammen med andre abonnementer i bindingsperioden. Når din bindingsperiode er ovre, kan du få udleveret en kode til at åbne mobiltelefonen ved at henvende dig til dit tidligere teleselskab.

Det er vigtigt, at du selv henvender dig til dit tidligere selskab og får oplyst koden. Nettalk kan desværre ikke få koden oplyst af dit tidligere mobilselskab.
Hvor finder jeg min PUK-kode? Hvis din mobiltelefon beder dig om at indtaste en "Begrænsningskode" eller viser beskeden "Ugyldigt simkort", er din mobiltelefon sim-låst til dit tidligere mobilselskab.

Når du køber en mobiltelefon ved et andet teleselskab i forbindelse med et abonnement, lægger de ofte en netværksspærring (sim-lås) ind. Dette er en spærring, der forhindrer dig i at bruge din telefon sammen med andre abonnementer i bindingsperioden. Når din bindingsperiode er ovre, kan du få udleveret en kode til at åbne mobiltelefonen ved at henvende dig til dit tidligere teleselskab.

Det er vigtigt, at du selv henvender dig til dit tidligere selskab og får oplyst koden. Nettalk kan desværre ikke få koden oplyst af dit tidligere mobilselskab.
Hvad er sikkerhedskoden til min mobiltelefon? Hvis din mobiltelefon beder dig om at indtaste en "Begrænsningskode" eller viser beskeden "Ugyldigt simkort", er din mobiltelefon sim-låst til dit tidligere mobilselskab.

Når du køber en mobiltelefon ved et andet teleselskab i forbindelse med et abonnement, lægger de ofte en netværksspærring (sim-lås) ind. Dette er en spærring, der forhindrer dig i at bruge din telefon sammen med andre abonnementer i bindingsperioden. Når din bindingsperiode er ovre, kan du få udleveret en kode til at åbne mobiltelefonen ved at henvende dig til dit tidligere teleselskab.

Det er vigtigt, at du selv henvender dig til dit tidligere selskab og får oplyst koden. Nettalk kan desværre ikke få koden oplyst af dit tidligere mobilselskab.
Hvad betyder det, at min mobiltelefon er sim-låst? Hvis din mobiltelefon beder dig om at indtaste en "Begrænsningskode" eller viser beskeden "Ugyldigt simkort", er din mobiltelefon sim-låst til dit tidligere mobilselskab.

Når du køber en mobiltelefon ved et andet teleselskab i forbindelse med et abonnement, lægger de ofte en netværksspærring (sim-lås) ind. Dette er en spærring, der forhindrer dig i at bruge din telefon sammen med andre abonnementer i bindingsperioden. Når din bindingsperiode er ovre, kan du få udleveret en kode til at åbne mobiltelefonen ved at henvende dig til dit tidligere teleselskab.

Det er vigtigt, at du selv henvender dig til dit tidligere selskab og får oplyst koden. Nettalk kan desværre ikke få koden oplyst af dit tidligere mobilselskab.
Tilbage
Kundeservice
Tlf. 70 10 01 02 | kundeservice@nettalk.dk
nettalk.dk er CO2-neutral