Spørgsmål/svar

Hjælp til Simkort

Hvornår modtager jeg mit nye simkort? Hvis din mobiltelefon beder dig om at indtaste en "Begrænsningskode" eller viser beskeden "Ugyldigt simkort" er din mobiltelefon sim-låst til dit tidligere mobilselskab.

Når du køber en mobiltelefon ved et andet teleselskab i forbindelse med et abonnement, lægger de ofte en netværksspærring (sim-lås) ind. Dette er en spærring, der forhindrer dig i at bruge din telefon sammen med andre abonnementer i bindingsperioden. Når din bindingsperiode er ovre, kan du få udleveret en kode til at åbne mobiltelefonen ved at henvende dig til dit tidligere teleselskab.

Det er vigtigt, at du selv henvender dig til dit tidligere selskab og får oplyst koden. Nettalk kan desværre ikke få koden oplyst af dit tidligere mobilselskab.
Hvordan bestiller jeg et nyt simkort? Hvis din mobiltelefon beder dig om at indtaste en "Begrænsningskode" eller viser beskeden "Ugyldigt simkort" er din mobiltelefon sim-låst til dit tidligere mobilselskab.

Når du køber en mobiltelefon ved et andet teleselskab i forbindelse med et abonnement, lægger de ofte en netværksspærring (sim-lås) ind. Dette er en spærring, der forhindrer dig i at bruge din telefon sammen med andre abonnementer i bindingsperioden. Når din bindingsperiode er ovre, kan du få udleveret en kode til at åbne mobiltelefonen ved at henvende dig til dit tidligere teleselskab.

Det er vigtigt, at du selv henvender dig til dit tidligere selskab og får oplyst koden. Nettalk kan desværre ikke få koden oplyst af dit tidligere mobilselskab.
Begrænsningskode? Ugyldigt simkort? Hvis din mobiltelefon beder dig om at indtaste en "Begrænsningskode" eller viser beskeden "Ugyldigt simkort" er din mobiltelefon sim-låst til dit tidligere mobilselskab.

Når du køber en mobiltelefon ved et andet teleselskab i forbindelse med et abonnement, lægger de ofte en netværksspærring (sim-lås) ind. Dette er en spærring, der forhindrer dig i at bruge din telefon sammen med andre abonnementer i bindingsperioden. Når din bindingsperiode er ovre, kan du få udleveret en kode til at åbne mobiltelefonen ved at henvende dig til dit tidligere teleselskab.

Det er vigtigt, at du selv henvender dig til dit tidligere selskab og får oplyst koden. Nettalk kan desværre ikke få koden oplyst af dit tidligere mobilselskab.
Tilbage
Kundeservice
Tlf. 70 10 01 02 | kundeservice@nettalk.dk
nettalk.dk er CO2-neutral