Spørgsmål/svar

Hjælp til Simkort

Hvornår modtager jeg mit nye simkort? Vi sender dit simkort den første hverdag efter bestillingen. Dette betyder rent praktisk, at fra bestillingen er foretaget, til kortet er fremme med posten, går der ca. 2-3 arbejdsdage.
Ved flytning af dit nuværende nummer over til Nettalk, vil simkortet først blive afsendt, når vi har modtaget en dato for aktivering af dit nummer hos Nettalk.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kundeservice på 70100102.

Simkortet har en størrelse på 64 kb.

Hvordan bestiller jeg et nyt simkort? Vi sender dit simkort den første hverdag efter bestillingen. Dette betyder rent praktisk, at fra bestillingen er foretaget, til kortet er fremme med posten, går der ca. 2-3 arbejdsdage.
Ved flytning af dit nuværende nummer over til Nettalk, vil simkortet først blive afsendt, når vi har modtaget en dato for aktivering af dit nummer hos Nettalk.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kundeservice på 70100102.

Simkortet har en størrelse på 64 kb.

Begrænsningskode? Ugyldigt simkort? Vi sender dit simkort den første hverdag efter bestillingen. Dette betyder rent praktisk, at fra bestillingen er foretaget, til kortet er fremme med posten, går der ca. 2-3 arbejdsdage.
Ved flytning af dit nuværende nummer over til Nettalk, vil simkortet først blive afsendt, når vi har modtaget en dato for aktivering af dit nummer hos Nettalk.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kundeservice på 70100102.

Simkortet har en størrelse på 64 kb.

Tilbage
Kundeservice
Tlf. 70 10 01 02 | kundeservice@nettalk.dk
nettalk.dk er CO2-neutral