Spørgsmål/svar

Flytning af mit mobilnummer

Kan jeg flytte mit mobilnummer over til Nettalk? Når du udskriver din fuldmagt, er det er vigtigt, at de informationer, der står på fuldmagten, stemmer overens med dit nuværende teleselskabs oplysninger. Husk at skrive med blokbogstaver og kuglepen.

Du kan enten indsende den udfyldte fuldmagt med posten eller tage et billede af fuldmagten med digitalkamera og maile den til kundeservice@nettalk.dk

De informationer, du har opgivet i forbindelse med din bestilling, bliver fremover brugt ved Nettalk. Vi registrerer ikke de eventuelle ændringer, der kan være på porteringsformularen, da vi sender formularen direkte videre til det nuværende teleselskab, når vi modtager den.
Hvorfor skal jeg udfylde og indsende en fuldmagt? Når du udskriver din fuldmagt, er det er vigtigt, at de informationer, der står på fuldmagten, stemmer overens med dit nuværende teleselskabs oplysninger. Husk at skrive med blokbogstaver og kuglepen.

Du kan enten indsende den udfyldte fuldmagt med posten eller tage et billede af fuldmagten med digitalkamera og maile den til kundeservice@nettalk.dk

De informationer, du har opgivet i forbindelse med din bestilling, bliver fremover brugt ved Nettalk. Vi registrerer ikke de eventuelle ændringer, der kan være på porteringsformularen, da vi sender formularen direkte videre til det nuværende teleselskab, når vi modtager den.
Hvordan udfylder jeg min fuldmagt? Når du udskriver din fuldmagt, er det er vigtigt, at de informationer, der står på fuldmagten, stemmer overens med dit nuværende teleselskabs oplysninger. Husk at skrive med blokbogstaver og kuglepen.

Du kan enten indsende den udfyldte fuldmagt med posten eller tage et billede af fuldmagten med digitalkamera og maile den til kundeservice@nettalk.dk

De informationer, du har opgivet i forbindelse med din bestilling, bliver fremover brugt ved Nettalk. Vi registrerer ikke de eventuelle ændringer, der kan være på porteringsformularen, da vi sender formularen direkte videre til det nuværende teleselskab, når vi modtager den.
Skal jeg selv opsige mit abonnement? Når du udskriver din fuldmagt, er det er vigtigt, at de informationer, der står på fuldmagten, stemmer overens med dit nuværende teleselskabs oplysninger. Husk at skrive med blokbogstaver og kuglepen.

Du kan enten indsende den udfyldte fuldmagt med posten eller tage et billede af fuldmagten med digitalkamera og maile den til kundeservice@nettalk.dk

De informationer, du har opgivet i forbindelse med din bestilling, bliver fremover brugt ved Nettalk. Vi registrerer ikke de eventuelle ændringer, der kan være på porteringsformularen, da vi sender formularen direkte videre til det nuværende teleselskab, når vi modtager den.
Hvorfor er min nummerflytning blevet afvist? Når du udskriver din fuldmagt, er det er vigtigt, at de informationer, der står på fuldmagten, stemmer overens med dit nuværende teleselskabs oplysninger. Husk at skrive med blokbogstaver og kuglepen.

Du kan enten indsende den udfyldte fuldmagt med posten eller tage et billede af fuldmagten med digitalkamera og maile den til kundeservice@nettalk.dk

De informationer, du har opgivet i forbindelse med din bestilling, bliver fremover brugt ved Nettalk. Vi registrerer ikke de eventuelle ændringer, der kan være på porteringsformularen, da vi sender formularen direkte videre til det nuværende teleselskab, når vi modtager den.
Ønsker du at ændre dit Nettalk-nummer Når du udskriver din fuldmagt, er det er vigtigt, at de informationer, der står på fuldmagten, stemmer overens med dit nuværende teleselskabs oplysninger. Husk at skrive med blokbogstaver og kuglepen.

Du kan enten indsende den udfyldte fuldmagt med posten eller tage et billede af fuldmagten med digitalkamera og maile den til kundeservice@nettalk.dk

De informationer, du har opgivet i forbindelse med din bestilling, bliver fremover brugt ved Nettalk. Vi registrerer ikke de eventuelle ændringer, der kan være på porteringsformularen, da vi sender formularen direkte videre til det nuværende teleselskab, når vi modtager den.
Tilbage
Kundeservice
Tlf. 70 10 01 02 | kundeservice@nettalk.dk
nettalk.dk er CO2-neutral