Spørgsmål/svar

Internet på mobilen

Kan jeg komme på internettet med min mobiltelefon? Før du kan komme på internettet med din mobiltelefon, skal du gøre følgende:

- Via "Min Side" tilmelde dig tjenesten Forbrugsafregnet data (gælder kun hvis du har et Uden Abonnement)
- Send en sms til 2222 med teksten: M

Du vil først modtage en bekræftelse på sms og efterfølgende modtage en sms med GPRS-opsætningen. Følg instrukserne der er angivet i sms'erne.

Ved fejl prøv venligst igen efter 5 minutter.


Du kan også hente din opsætning her

Følg anvisningerne på siden og vælg "Internet" under "Vælg indstillingstype" og "TDC Mobil Internet" under "Vælg indstilling". Tryk herefter OK, så sendes opsætningen til din telefon.
Hvordan får jeg sat min mobiltelefon op til at komme på internettet? Før du kan komme på internettet med din mobiltelefon, skal du gøre følgende:

- Via "Min Side" tilmelde dig tjenesten Forbrugsafregnet data (gælder kun hvis du har et Uden Abonnement)
- Send en sms til 2222 med teksten: M

Du vil først modtage en bekræftelse på sms og efterfølgende modtage en sms med GPRS-opsætningen. Følg instrukserne der er angivet i sms'erne.

Ved fejl prøv venligst igen efter 5 minutter.


Du kan også hente din opsætning her

Følg anvisningerne på siden og vælg "Internet" under "Vælg indstillingstype" og "TDC Mobil Internet" under "Vælg indstilling". Tryk herefter OK, så sendes opsætningen til din telefon.
Hvordan sætter jeg min iPhone op til internet? Før du kan komme på internettet med din mobiltelefon, skal du gøre følgende:

- Via "Min Side" tilmelde dig tjenesten Forbrugsafregnet data (gælder kun hvis du har et Uden Abonnement)
- Send en sms til 2222 med teksten: M

Du vil først modtage en bekræftelse på sms og efterfølgende modtage en sms med GPRS-opsætningen. Følg instrukserne der er angivet i sms'erne.

Ved fejl prøv venligst igen efter 5 minutter.


Du kan også hente din opsætning her

Følg anvisningerne på siden og vælg "Internet" under "Vælg indstillingstype" og "TDC Mobil Internet" under "Vælg indstilling". Tryk herefter OK, så sendes opsætningen til din telefon.
Hvordan sætter jeg min Android telefon op til internet? Før du kan komme på internettet med din mobiltelefon, skal du gøre følgende:

- Via "Min Side" tilmelde dig tjenesten Forbrugsafregnet data (gælder kun hvis du har et Uden Abonnement)
- Send en sms til 2222 med teksten: M

Du vil først modtage en bekræftelse på sms og efterfølgende modtage en sms med GPRS-opsætningen. Følg instrukserne der er angivet i sms'erne.

Ved fejl prøv venligst igen efter 5 minutter.


Du kan også hente din opsætning her

Følg anvisningerne på siden og vælg "Internet" under "Vælg indstillingstype" og "TDC Mobil Internet" under "Vælg indstilling". Tryk herefter OK, så sendes opsætningen til din telefon.
Hvordan sætter jeg min Windows telefon op til internet? Før du kan komme på internettet med din mobiltelefon, skal du gøre følgende:

- Via "Min Side" tilmelde dig tjenesten Forbrugsafregnet data (gælder kun hvis du har et Uden Abonnement)
- Send en sms til 2222 med teksten: M

Du vil først modtage en bekræftelse på sms og efterfølgende modtage en sms med GPRS-opsætningen. Følg instrukserne der er angivet i sms'erne.

Ved fejl prøv venligst igen efter 5 minutter.


Du kan også hente din opsætning her

Følg anvisningerne på siden og vælg "Internet" under "Vælg indstillingstype" og "TDC Mobil Internet" under "Vælg indstilling". Tryk herefter OK, så sendes opsætningen til din telefon.
Hvordan sender og modtager jeg e-mails på min mobiltelefon? Før du kan komme på internettet med din mobiltelefon, skal du gøre følgende:

- Via "Min Side" tilmelde dig tjenesten Forbrugsafregnet data (gælder kun hvis du har et Uden Abonnement)
- Send en sms til 2222 med teksten: M

Du vil først modtage en bekræftelse på sms og efterfølgende modtage en sms med GPRS-opsætningen. Følg instrukserne der er angivet i sms'erne.

Ved fejl prøv venligst igen efter 5 minutter.


Du kan også hente din opsætning her

Følg anvisningerne på siden og vælg "Internet" under "Vælg indstillingstype" og "TDC Mobil Internet" under "Vælg indstilling". Tryk herefter OK, så sendes opsætningen til din telefon.
Hvordan fjerner jeg muligheden for at gå på internettet? Før du kan komme på internettet med din mobiltelefon, skal du gøre følgende:

- Via "Min Side" tilmelde dig tjenesten Forbrugsafregnet data (gælder kun hvis du har et Uden Abonnement)
- Send en sms til 2222 med teksten: M

Du vil først modtage en bekræftelse på sms og efterfølgende modtage en sms med GPRS-opsætningen. Følg instrukserne der er angivet i sms'erne.

Ved fejl prøv venligst igen efter 5 minutter.


Du kan også hente din opsætning her

Følg anvisningerne på siden og vælg "Internet" under "Vælg indstillingstype" og "TDC Mobil Internet" under "Vælg indstilling". Tryk herefter OK, så sendes opsætningen til din telefon.
Hvor meget data har jeg brug for? Før du kan komme på internettet med din mobiltelefon, skal du gøre følgende:

- Via "Min Side" tilmelde dig tjenesten Forbrugsafregnet data (gælder kun hvis du har et Uden Abonnement)
- Send en sms til 2222 med teksten: M

Du vil først modtage en bekræftelse på sms og efterfølgende modtage en sms med GPRS-opsætningen. Følg instrukserne der er angivet i sms'erne.

Ved fejl prøv venligst igen efter 5 minutter.


Du kan også hente din opsætning her

Følg anvisningerne på siden og vælg "Internet" under "Vælg indstillingstype" og "TDC Mobil Internet" under "Vælg indstilling". Tryk herefter OK, så sendes opsætningen til din telefon.
Internet til Forbrugsabonnement Før du kan komme på internettet med din mobiltelefon, skal du gøre følgende:

- Via "Min Side" tilmelde dig tjenesten Forbrugsafregnet data (gælder kun hvis du har et Uden Abonnement)
- Send en sms til 2222 med teksten: M

Du vil først modtage en bekræftelse på sms og efterfølgende modtage en sms med GPRS-opsætningen. Følg instrukserne der er angivet i sms'erne.

Ved fejl prøv venligst igen efter 5 minutter.


Du kan også hente din opsætning her

Følg anvisningerne på siden og vælg "Internet" under "Vælg indstillingstype" og "TDC Mobil Internet" under "Vælg indstilling". Tryk herefter OK, så sendes opsætningen til din telefon.
Tilbage
Kundeservice
Tlf. 70 10 01 02 | kundeservice@nettalk.dk
nettalk.dk er CO2-neutral